20 november 2009

Radiokändis!

I onsdags blev jag interjuvad av SR Dalarna under en föreläsning, angående tråkiga saker.
Så i torsdags morse så bjöds Dalarna på kort men rolig underhållning till frukost.
Kan tillägga att allt som sägs är med en stor portion humor och enligt mig själv blev resultatet lysande! Ska nog sadla om till Radio när jag blir pensionär =)

Ca 1.14 in i klippet börjar interjuvn med mig.

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=2061925&BroadcastDate=&IsBlock=

/Andreas

3 kommentarer:

Karinokjelle sa...

Kjelle tyckte det var klockrent...han hörde verkligen att det var du!
Jag kunde svurit ed på att det inte var min son....i mina öron (som inte är dom bästa,hi,hi) låter du som en främling.
Ps: Kjelle hälsar att lysande stavas med 1 s....ajsan bajsan.

Andreas, Maja & Tyra sa...

Vi tyckte inte riktigt heller att de lät som jag. Kan vara för att jag viskar kanske. Stavfelet är nu fixat! =)

KarinoKjelle sa...

Bra där....Har ni blivit med Hund idag????