11 februari 2010

Tyra på äventyr

Idag har både jag och Andreas varit i skolan hela dagen så lilla Tyra fick vara med Jenny (hennes ägare). Så Tyra har varit och hälsat på hos andra fodervärdsvovvar, det tyckte hon var MYCKET spännade! De stora hundarna sa ganska snabbt ifrån när Tyra kom där med sin kaxiga stil så hon lärde sig att leka lite lagom istället=)

Sen var Tyra ända borta i Säter för Jenny skulle hämta barnen från dagis. Hon fick hälsa på hennes "stora" tjej på ca 5 år, det var poppis! Men Tyra förstod att man inte ska nafsa på barn, det är bra då vågar vi bjuda hit småsyskonen och syskonbarnen=)

Jag höll till i teatersalen, i fullt sjå med slutproduktionen det är väldigt intensivt. Blod svett och tårar, iaf de två sistnämnda. Det är som tur även roligt ibland och jag hoppas det kommer bli en bra föreställning. Fast det ska bli skönt när det är över, 3 år teater räcker nog för mig, nu vill jag pröva något nytt =)

Premiären är 26/3 så det börjar närma sig, nåt mer som närmar sig är studenten 11/6 det ska bli ännu roligare!

I söndags fyllde Andreas 24 år och hävdar att nu har han blivit vuxen=) vi firade med hemmamys och en lång skogspromenad i det fantastiska vädret. Vi firade ju på också på lördagen när vi hade besök, tack för att ni kom! Det var så roligt att ses=)

1 kommentar:

KarinoKjelle sa...

Tack för att vi fick komma & träffa er & äntligen Tyra....hon är verkligen jätte mysig & duktig.
Kul för Tyra att träffa lite polare. Må Bäst & Lycka till med pluggandet båda två! Kramizar!