27 december 2009

Julens eftersmak

Nu är julen på väg ut, men vi surar inte över det, nu njuter vi av klapparna!
Jag fick en glassmaskin och en Wokpanna av Andreas i julklapp, den förstnämnda har redan använts och jag är sååå glad =D!

Av mig fick Andreas ett Couronne spel, som jag hört att han älskade som liten.
Han blev super glad, vi har knappt gjort annat än att spela sen dess =), å de stunder jag blir helt slut i armar och axlar/gör något annat spelar Andreas gladeligen själv (men det måste få ett slut, annars kommer jag aldrig ha en chans, hihi)
Om Couronne skulle finnas som Olympisk gren skulle Andreas platsa, han är grym!

Idag har Tyra lekt ordentligt!
Hon har först fått hälsa på grannen Ullas "barnbarn" nu när hennes dotter är på besök. Tyra ville gärna leka, men den där lilla donnan var måttligt intresserad. Tyra "gick ut" med Nicki i koppel hihi! Sen var vi ute i storskogen och gick långpromenad, Tyra var så duktig! När vi skulle bege oss hem träffade vi en Labbe tjej och hennes husse, hon var om möjligt än mindre intresserad av Tyra än vad Nicki var. Hon var till och med rädd, så Tyra jagade och jagade! Hoppas att hon lär sig att man måste va snäll om man vill va med och leka=)

Summan av kardemumman är att vi är nöjda och glada efter en trevlig helg alla 3 och imorn kommer Mamma Pia och hälsar på=) det ska bli kul!

Kram

1 kommentar:

KarinoKjelle sa...

Hon skulle leka med Bellman & Nova.......oj oj...va kul!