19 september 2008

Kändis i vardagen

Utan sin egen vetskap klev jag (Andreas) idag på rasten rakt in i filminspelningen som just nu pågår i vår lilla stad. För de som inte är uppdaterade med all info om vad som händer i Världens Ände så kan jag tala om för er att självaste Luke Perry är här! Han är tydligen en gammal hunk från Beverly Hills, och det är så "stort" att han är här enligt de som vet. Självklart så var jag "tvungen" att stanna och se om jag kunde få en skymt av denna storhet. Och plötsligt säger en kille i megafon - Ready Luke! Och plötsligt så kommer han körandes i en Porsche mitt på Trosa Torg ca 5 meter ifrån. Men ärligt så har jag sett många killar med sönderfärgat hår och solbrillor så blev inte super imponerad. Men va tusan jag har ju sett en stjärna! Och det är de man ska göra i Trosa just nu! Idag var jag föresten ute och sprang en sväng, utan sönderfärgat hår och solbrillor. De va skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är vår coola filmstjärna,och vi gillar dej precis som du är !!!!! Kram Mamma & Kjelle.